STEG 1Start bestilling

Handlekurv

0
Sum totalt:

Minnemedaljen Folkekongen Olav V - Gratis medalje til deg!

17. januar 2021 er det 30 år siden vår kjære Kong Olav - Folkekongen - gikk bort. Det Norske Myntverket har preget mynter og medaljer for alle norske konger siden 1686, og har derfor besluttet å markere anledningen med å gi ut en gratis gave til det norske folk; minnemedaljen "Folkekongen Olav V" i begrenset opplag belagt med rent platina.  

• GRATIS gave til det norske folk
  • Belagt med rent platina 
  • Foto av Kong Olav V - årets bilde i 1982
  • Strengt begrenset opplag
  • Ingen forpliktelser – kun frakt på 39 kr tilkommer
  • Kun én gratis minnemedalje per husstand

En teknisk krevende og innovativ pregeprosess
Minnemedaljen Folkekongen Olav V er laget med en innovativ produksjonsprosess, og har motiv Kong Olav - som ble kåret til årets bilde i 1982. Medaljen er preget i kobbernikkel og belagt med rent platina. Alle som vil bevare minnet om folkekongen Olav V kan nå sikre seg en minnemedalje - så langt opplaget rekker.

Vi forventer stor etterspørsel, og bestillingene prioriteres i innkommende rekkefølge. Det er satt en begrensning på én gratis minnemedalje per person. Sikre deg din GRATIS minnemedalje Folkekongen Olav V med fotografisk preg belagt med rent platina. Tildeling medfører ingen videre forpliktelse.  

checkboxJa takk, jeg ønsker å sikre meg den offisielle tronskiftemedaljen fra Det Norske Myntverket GRATIS (Frakt 39 kr tilkommer)

Ja takk, jeg ønsker å motta gode tilbud før alle andre.

FULLFØR BESTILLING
samlerhuset trygg e-handel posten bring

Samlemappe med ekthetssertifikat og tilhørende samleutstyr

For kun 64 kroner kan du sikre deg: En spesiallaget samlemappe for praktisk og elegant oppbevaring av Tronskiftemedaljen. Du kan også sikre deg beskyttelseskapsel, bomullshansker, samt ekthetssertifikat som garanterer for spesifikasjonene og opplagsbegrensningen på din offisielle tronskiftemedalje.

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bla igjennom nettstedet, godtar du vår bruk av informasjonskapsler (cookies). Les mer...